Hidromorava

Pse është mirë ta pini kafenë: pija e preferuar ndihmon kundër kancerit

/ 1 minutë lexim
United Hospital

Një hulumtim shkencor ka treguar se kafeja shton gjasat në shërimin e personave të prekur nga kanceri në zorrë të trashë. Konsumimi i përditshëm i kafesë zvogëlon gjasat që kanceri i zorrës së trashë të kthehet dhe shton gjasat për shërim, kanë treguar rezultatet e studimit amerikan.

Të gjithë pacientët në këtë studim i ishin qasur kimioterapisë në fazën e tretë të sëmundjes. Për këta të prekur nga kanceri në zorrë të trashë shkencëtarët thonë se pacientët kishin pirë së paku katër kafe në ditë (rreth 460 miligramë kafeinë) dhe theksojnë se kafeja kishte efektin më të madh në zvogëlimin e gjasave që kanceri të kthehet pas kimioterapisë, madje për 42 për qind.

ARKATANA

(Kosova Sot)

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.