United Hospital

Pirja e tepërt e kafesë mund të shkaktojë mungesë të kësaj vitamine

/ 2 minuta lexim
Mobi Casa

Sa kafe është shumë? FDA vëren që ju mund të konsumoni rreth katër apo pesë gota, apo 400 miligram kafeinë, çdo ditë, pa efekte negative.

Megjithatë, hulumtimet e reja sugjerojnë se sa më shumë kafeinë të konsumoni, aq më shumë ka gjasa që të vuani nga mungesa e vitaminës D.

Një studim i fundit i botuar në internet në Gazetën Ndërkombëtare për Hulumtimet e Vitaminave dhe të Ushqyerit testoi lidhjen midis vitaminës D dhe kafeinës duke analizuar informacionin nga Anketa Kombëtare e Provimit të Shëndetit dhe Ushqyerjes në 2005.

ARKATANA

Studiuesit mjekësorë nga Kina dhe Brazili hulumtuan të dhëna nga mbi 13 mijë pjesëmarrës midis moshës 30 dhe 47 vjeç. Pas përshtatjes për ndryshore të tjera, të tilla si mosha, gjinia, raca, aktiviteti fizik dhe dieta, ekipi kërkimor konfirmoi se nivelet e vitaminës D u ulën te pjesëmarrësit me rritjen e niveleve të kafeinës.

Efektet e kafeinës në nivelet e vitaminës D tek të rriturit mbi 47 vjeç nuk janë të njohura.

Hulumtimet e mëtejshme gjithashtu do të ndihmojnë në vërtetimin se kafeina në fakt shkakton uljen e niveleve të vitaminës D. /Telegrafi/

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.