HW

Pirja e kafesë para vaktit të mëngjesit shkakton këtë sëmundje

/ 1 minutë lexim
FIDANISHTJA

Për shumë njerëz, fillimi i ditës me një kafe është bërë një zakon. Por ekspertët paralajmërojnë se është mirë që të ndaloni pirjen e kafesë me stomak bosh pasi mund të rrisë rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2. Universiteti i Bathit, në një studim, i kërkoi pjesëmarrësve që të pinin kafe pasi të zgjoheshin.

U zbulua se sheqeri i tyre në gjak ishte 50% më i lartë se sa kur nuk pinë kafe. British Journal of Nutrition thotë se rritja e shpeshtë e sheqerit në gjak me kalimin e viteve mund të çojë në diabet dhe sëmundje të zemrës.

Eco Higjiena

“Ndoshta njerëzit duhet të presin vetëm pak kohë më vonë, ose derisa të shkojnë në punë, në mënyrë që të mos kenë kafeinë në sistemin e tyre kur hanë një mëngjes që përmban karbohidrate dhe sheqer.“, tha autorit i studimit, James Betts.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.