United Hospital

Pirja e kafesë në bark të thatë

/ 2 minuta lexim
HW

Për miliona prej nesh, fillimi i ditës pa konsumuar kafe është e paimagjinueshme.

Por ekspertët paralajmërojnë se është më mirë t’i përmbahesh dozave të kafeinës deri pas mëngjesit sepse pirja rregullisht e kafesë paraprakisht mund të rrisë rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2 në planin afatgjatë, shkruan Daily Mail.

Studiuesit në Universitetin e Bath u kërkuan 29 vullnetarëve të pinin një kafe të zezë të fortë rreth një orë pasi u çuan për të kuptuar se si kjo do të ndikonte në sheqerin e tyre në gjak pas mëngjesit.

ARKATANA

Pasi kishin pirë kafenë me sheqer – e ngjashme me përmbajtjen e kalorive me drithërat ose dolli me reçel – sheqeri i tyre në gjak ishte rreth 50 përqind më i lartë se kur kalonin pa kafe.

Ky mund të mos jetë një problem i menjëhershëm, por sheqeri i rritur shpesh në gjak me kalimin e viteve mund të çojë në diabet dhe sëmundje të zemrës, tha studimi i publikuar Revistën Britanike të të Ushqyerit.këtë fundvit ka paralajmëruar se do të jetë në një serial komik në njërin prej televizioneve kosovare.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.