Fundamenti

Ngrënia e këtij ushqimi mund të shkrijë dhjamin e barkut

/ 2 minuta lexim
Uji Dea

Me siguri keni dëgjuar shprehjen “një mollë në ditë e mban mjekun larg”. Por sipas hulumtimeve të reja, avokadot mund të kenë të njëjtin efekt – lehtë mund ta largoni yndyrën kokëfortë të barkut.

Në një studim të botuar në The Journal of Nutrition, studiuesit donin të shihnin efektet e avokados te njerëzit që ishin mbipeshë. Në vend që të shikojnë thjesht humbjen e peshës, megjithatë, ata ishin më të interesuar nëse fruti mund të ndikonte në shpërndarjen e yndyrës në trup.

Për ta bërë këtë, ata kryen një eksperiment të kontrolluar ku gjurmuan 105 pjesëmarrës gjatë 12 javëve. Subjektet hëngrën normalisht, përveç një grupi që konsumuan një vakt ditor nga studiuesit që përmbante një avokado në të, ndërsa grupi i dytë mori të njëjtin vakt por pa avokado.

Deri në fund të periudhës tre mujore, studiuesit zbuluan se gratë që hëngrën një avokado çdo ditë panë një sasi të reduktuar të yndyrës të barkut, një lloj yndyre në bark që mund të çojë në probleme më serioze shëndetësore sesa yndyra që grumbullohet në pjesë të tjera të trup.

ARKATANA

Yndyra e barkut mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit të tipit 2, goditjes në tru, Alzheimer, kancerit të gjirit dhe disa probleme të tjera kërcënuese për jetën nëse nuk trajtohen.

Studiuesit ende po përpiqen të analizojnë pse avokadot kishin një ndikim kaq të rëndësishëm në ruajtjen e yndyrës në bark te gratë.

“Hulumtimi ynë jo vetëm që hedh dritë të vlefshme mbi përfitimet e konsumit ditor të avokados mbi llojet e ndryshme të shpërndarjes së yndyrës në gjini, por na siguron një bazë për të kryer punë të mëtejshme për të kuptuar ndikimin e plotë të avokados në yndyrën dhe shëndetin e trupit”, shpjegoi bashkautori i studimit Richard Mackenzie, profesor i metabolizmit njerëzor në Universitetin e Roehampton. /Telegrafi/

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.