ARKATANA

Mësoni se cili ushqim dëmton jashtëzakonisht zemrën

/ 1 minutë lexim
United Hospital

Një studim nga Universiteti McMaster zbuloi një lidhje midis ngrënies së mishit të përpunuar dhe një rreziku më të lartë të sëmundjeve kardiovaskulare.

Ky informacion vjen nga rezultatet shëndetësore të më shumë se 130 mijë njerëzve nga 21 vende të botës, të cilët u anketuan në lidhje me konsumin e mishit dhe sëmundjet kardiovaskulare.

Pas gjurmimit të pjesëmarrësve për gati një dekadë, studiuesit zbuluan se ngrënia e më shumë se 150 gram mish të përpunuar në javë lidhej me një rrezik 46 përqind më të lartë të sëmundjeve kardiovaskulare dhe 51 përqind më të lartë të vdekjes në krahasim me ata që nuk hanin ushqime të përpunuara.

Eco Higjiena

Megjithatë, studiuesit zbuluan se konsumimi i moderuar i mishit të papërpunuar kishte një efekt neutral në shëndet.

“Të gjitha të dhënat e disponueshme sugjerojnë se konsumimi i një sasie të moderuar të mishit të papërpunuar si pjesë e një modeli të të ushqyerit të shëndetshëm ndoshta nuk është i dëmshëm,” tha Mahshid Dehghan, një studiues në Institutin Mcaster për Kërkimin e Shëndetit Publik (PHRI) në Universitet.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.