UBT

Mbani larg problemet e zemrës duke konsumuar çdo ditë këtë frut

/ 1 minutë lexim
Hidromorava

​Nëse doni të mbroni zemrën tuaj, mjekët këshillojnë të fusni një avokado në dietën tuaj të përditshme. Ajo është a pasur me acide lyrore dhe ndihmon në uljen e nivelit të kolesterolit të keq, duke reduktuar rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve të zemrës.

Ky është përfundimi i nxjerrë pas një studimi të bërë në Penn State University, të publikuar në “Journal of the American Heart Association”.

Mobi Casa

Studiuesit kanë testuar 45 pacientë mbipeshë dhe obezë mes moshave 21 dhe 70 vjeç. Dieta që iu është dhënë të gjithë të pranishmëve në këtë eksperiment, ka pasur në përmbajtje të saj një avokado, të cilën personat mbipeshë dhe obezë e kanë konsumuar çdo ditë.

“Problemi është se shpesh njerëzit nuk dinë se si ta fusin në përdorim avokadon në ushqimin e tyre të përditshëm. Shpesh e përdorin si guacamole, e cila është një salcë me bazë avokadon, por ka përbërës të tjerë pak të ushqyeshëm. Këshillohet ta përdorni në sallatë apo edhe me frutat e perimet e stinës”, – përfundojnë studiuesit.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.