UBT

Ky studim për kafen është më i miri që keni dëgjuar

/ 1 minutë lexim
ARKATANA

​Lajme të mira për të gjithë ata që konsumojnë kafenë. Sipas një studimi të fundit që është bërë nga Universtiteti i Harvardit, thuhet se kafeja mund të parandalojë vdekjen.

Ata kanë marrë në studim 167.000 gra dhe 40.000 mijë burra, të cilët pinin tre filxhan kafe në ditë dhe pikërisht këta persona nuk kishin probleme me vdekjen e parakohshme.

FIDANISHTJA

Studime të tjera thonë se kafeja është shumë e mirë, për diabetin, sëmundjet e zemrës, etj.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.