Kur përdorni antibiotikë, pini më shumë jogurt

Konsumimi i shtuar i jogurtit gjatë terapisë me antibiotikë, mbron nga efektet anësore të këtyre barnave.

Gjatë përdorimit të antibiotikëve, te shumë njerëz paraqitet diarreja. Arseyja ëshë se antibiotikët përveç që shkatërrojnë bakteret e dëmshme, shkatërrojnë edhe bakteret “e mira”, të cilat janë pjesë përbërëse e florës së zorrëve dhe të cilat ndihmojnë tretjen e ushqimit.

Nga shumë studime e kësaj fushe, edhe një i realizuar nga studiuesit amerikanë ka vërtetuar efektin e jogurtit në paraqitjen e diarresë, e cila shkaktohet nga përdorimi i antibiotikëve.

Nga 200 personat e përfshirë në studim, ata të cilët kishin përdorë jogurt gjatë terapisë me antibiotikë kishin pasur 50 për qind më pak gjasa për të pasur diarre, krahasuar me grupin që nuk ka përdorë jogurt.

Jogurti është i pasur me probiotikë duke ndihmuar kështu mbijetesën e baktereve të mira në zorrë. /Mjeku.Net/

Shpërndaje.
© RAJONIPRESS

Vërejtje!

RajoniPress.com nuk do të botojë shkrime që nuk i përmbushin kriteret dhe standardet profesionale të gazetarisë bashkëkohore. Nuk do të ketë për askënd mbyllje apo censurë, por jemi të fokusuar që në këtë agjenci, lajmi, shkrimi, raporti, intervista dhe opinioni të plotësojnë kriteret profesionale. Gjithashtu opinionet, analizat, komentet, nuk duhet të shkelin parimet etike (gjuhën e urrejtjes, fyerjet, diskriminimet e çfarëdoshme).