Fundamenti

Konsumi i frutave të malit do të shmangë rrezikun e kësaj sëmundje

/ 2 minuta lexim
FIDANISHTJA

Këto fruta janë të njohura të ndihmojnë me shëndetin.

Frutat janë të mbushura në mënyrë natyrale me kimikate që kanë ndikim të mirë në shëndetin e njeriut.

Konsumimi i lartë dhe afatgjatë i disa prej këtyre frutave do të ndikoj në uljen e rrezikut të shumë sëmundjeve. Sot do të flasim për dobitë që kanë frutat e malit.

Sipas një studimi të bërë nga Universiteti i Harvardit, ato ndikojnë në uljen e rrezikut nga dementia. Dementia është sëmundje që prekë aftësitë mendore dhe po ashtu fizike të pacientit.

Gjatë studimit, 2,800 persona u kontrolluan vazhdimisht dhe iu dha një dietë e veçantë e pasur me fruta mali.

Uji Dea

Pas 20 viteve, personat që konsumuan vazhdimisht këto fruta, patën një rrezik 40% më të ulët të zhvillimit të dementisë.

Nuk janë vetëm frutat e malit, por gjithashtu edhe mollët, dardhët dhe çaji që ndikuan shumë në ulejn e rrezikut të dementisë.

Personat që konsumuan në sasi shumë të vogla ose fare, ishin shumë më shumë të prekur nga dementia.

Këto fruta gjithashtu ulin inflamacionin e trurit dhe gjithashtu mbrojnë qelizat e trurit nga dëmtimi dhe vdekja e shpejtë.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.