ARKATANA

Kafeja zvogëlon rrezikun e tumoreve te disa organe

/ 1 minutë lexim
United Hospital

Pirja e kafesë mund të zvogëlojë rrezikun e tumorit në aparatin tretës dhe mëlçinë, sipas studimit të botuar në revistën shkencore ”Food Research International” dhe realizuar nga Universiteti Shtetëror i Sao Paolos në Brazil dhe Universiteti i Granadës.

Në këtë studim u theksuan faktorët pozitivë, të përfshirë në një filxhan kafe, që shoqërojnë format e tumoreve që ndikojnë në mëlçi, ezofag dhe stomak.

FIDANISHTJA

Sipas studiuesve brazilianë dhe spanjollë, te kafeja ekzistojnë disa molekula (të tilla si alkaloide kafeine dhe të trigonelinës, esterit polifenolik, acid klorogjenik) që janë ndër komponimet bioaktive më të rëndësishme dhe të përfshira drejtpërdrejt në karakteristikat kryesore të zhvillimit të kancerit.

Për shkencëtarët, ky studim mund të jetë i dobishëm për të provuar se si të luftoni metastazat dhe recidivat e tumoreve që janë më agresivë dhe që rezistojnë ndaj terapive konvencionale siç janë radio dhe kimioterapia.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.