United Hospital

Jeni adhurues i kafesë? Zbuloni pse është e mirë për ju

/ 1 minutë lexim
FIDANISHTJA

Pirja e deri në tre filxhanë kafe në ditë lidhet me një rrezik të reduktuar të sëmundjeve kardiovaskulare, sipas një studimi të ri shkencor. Kafeja është një nga pijet më të njohura por deri më tani pak dihet për ndikimin e saj afatgjatë në shëndetin kardiovaskular.

Studimi analizoi të dhënat për pothuajse 468,700 njerëzve me një moshë mesatare 56 vjeç.”Gjetjet tona tregojnë se konsumi i rregullt i kafesë është i sigurt, madje edhe konsumi i lartë ditor nuk ishte i lidhur me një rezultat negativ kardiovaskular ose vdekshmëri për 10 deri në 15 vitet e ardhshme.

FIDANISHTJA

Në të kundërt, konsumimi i deri në tre kafeve në ditë ishte i lidhur me rreziqe më të ulëta për “goditje, vdekje nga sëmundjet kardiovaskulare ose shkaqe të tjera,” tha Judith Simon nga Universiteti Semmelweis në Budapest.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.