HW

Avokado, ilaç për zemër

/ 2 minuta lexim
HW

Konsumimi i të paktën një avokado çdo javë mund të ulë rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve të zemrës, sugjeron një studim i ri.

Studimi, i publikuar në “Journal of the American Heart Association” ka gjetur se ata që hanë rregullisht avokado kanë një rrezik më të ulët për t’u prekur nga sëmundjet e zemrës.

Avokado e shërbyer shpesh me gjalpë, djath dhe mish të përpunuar gjithashtu paraqet rrezik më të ulët për sëmundjet kardiovaskulare.

Është dëshmi e mëtejshme se ngrënia e yndyrave të pangopura me bazë bimore mund të përmirësojë cilësinë e dietës dhe është e rëndësishme në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare, tha autorja kryesore e studimit Lorena S. Pacheco, nga Harvard T.H. Shkolla e Shëndetit Publik Chan në Boston.

Mobi Casa

Avokadot përmbajnë fibra dietike dhe yndyra të pangopura, të cilat janë të lidhura me përfitimet e shëndetit kardiovaskular. Hulumtimet e mëparshme kanë treguar se ato mund të ndihmojnë në uljen e kolesterolit, , transmeton portal arbresh.info.

Zëvendësimi i ushqimeve që përmbajnë yndyrë me avokado uli gjithashtu rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare. Ndërrimi i avokados me gjysmë porcioni çdo ditë me margarinë, gjalpë, vezë, kos, djathë ose mish të përpunuar, si proshuta, uli rrezikun për sëmundje kardiovaskulare nga 16 përqind në 22 për qind.

Por shkëmbimi i avokados me sasinë ekuivalente të vajit të ullirit, arrave dhe vajrave të tjerë bimorë nuk korri përfitime për shëndetin e zemrës. As nuk kishte ndonjë lidhje midis konsumit të avokados dhe rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare.

Yndyrnat e pangopura janë shenjë dalluese e dietës mesdhetare të rekomanduar shpesh, e cila përfshin fruta, perime, drithëra, fasule, peshk dhe yndyrna me bazë bimore si ulliri, kanola, susami dhe vajra të tjerë jotropikale.

Privatësia

Faqja jonë e internetit përdorë cookies. Ato janë skedar të vegjël që ndërveprojnë me pajisjen tuaj dhe kjo bëhet në mënyrë që ne t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme gjatë përdorimit të faqes sonë.

Për të u informuar rreth politikave tona të privatësisë, ju lutem vizitoni faqen privatësia.

Cookiet e domosdoshëm

Cookiet e nevojshëm duhet të aktivizohet në çdo kohë në mënyrë që ne të mund të ruajmë preferencat tuaja për preferencat e cookies.

Cookies të palëve të treta

Kjo faqe interneti përdorë Google Analytics për të mbledhur informacione anonime si numri i vizitorëve në sajt dhe shfletimi i faqeve.

Mbajtja e aktivizuar e këtij cookie, na ndihmon neve të përmirësojmë faqen tonë në internet.